PRIJZEN BEREKENEN
cmm
 breedte:
hoogte:

Veel Gestelde Vragen


Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen worden tijdens de kantooruren geleverd door UPS, GLS of transmission. Alle bestellingen dienen afgetekend te worden bij ontvangst. Nadat uw bestelling vanuit ons magazijn bij UPS, GLS of Transmission is aangeboden, ontvangt u via e-mail een verzendbevestiging. In deze e-mail vindt u het ‘Track & Trace’-nummer van uw levering zodat u uw zending online kan volgen. De transportfirma's komen langs tussen 08.00 uur en 19.00 uur en zal altijd 3 pogingen ondernemen om uw bestelling af te leveren. Na iedere poging vindt u tevens een afleverkaart in uw brievenbus, waarop staat wanneer het pakket opnieuw zal worden aangeboden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra dat we de betaling voor uw bestelling hebben ontvangen sturen wij U een email om te bevestigen dat we de productie zullen starten. Op dit moment heeft U nog een laatste kans om uw bestelling te wijzigen indien nodig. Van zodra uw bestelling klaar is ontvangt U van ons een email als bevestiging voor verzending. Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen de 12 werkdagen te verzenden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wanneer U een betalingsbevestiging heeft ontvangen dan heeft U nog 3-4uur de tijd om uw bestelling aan te passen daarna is dit niet meer mogelijk.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail.

Neem contact op met de Klantenservice: info@lattestore.be. Wij zijn 24u op 24u beschikbaar !

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

De transportkosten zullen bij het bestellen van de systemen automatisch voor u berekend worden. Deze kost is afhankelijk van de grootte van uw bestelling.

 

Hoeveel kost het om stalen op te sturen?

Wij raden U aan om altijd stalen bij ons te bestellen zodat U zeker bent van uw keuze. Alle stalen worden binnen de 24u verzonden en dit volledig kosteloos. Gelieve er rekening mee te houden dat we maximum 10 stalen per zending kunnen versturen.

Wat als er schade is bij levering?

Als u ziet dat de verpakking beschadigd is dient U te kijken of de producten nog in goede staat zijn door de verpakking ter plaatse te openen. Is dit niet zo moet U samen met de persoon die de goederen komt leveren een schade dossier invullen.

Child Safety

Wie is aansprakelijk? De producent van de onderdelen/de assembleur van de zonwering of de wederverkoper naar de consument?

 
Het gaat om een gedeelde aansprakelijkheid :

  • De fabrikant zorgt ervoor dat de plaatser alle onderdelen van het binnenzonwering product worden geleverd volgens de geldende normen. Evenzo zal hij ook alle verplichte informatie en waarschuwingen aanleveren op het product, montage- en gebruikshandleidingen naar de eindgebruiker.
  • Lattestore en de plaatser zijn verantwoordelijk voor het informeren van de eindgebruikers over de mogelijke risico’s voor kinderen aan de hand van de door de fabrikant aangeleverde informatie.


Wanneer is de nieuwe Normering van toepassing?

  • In het uitvoeringbesluit van de Europese Commissie, van kracht op 4 september 2014 wordt meegedeeld dat de nieuwe uitgewerkte Normering voldoet aan de gestelde vereisten voor kinderveiligheid. De normen krijgen bijgevolg de status van geharmoniseerde normen, wat tevens betekent dat naleving ervan het vermoeden van conformiteit met de veiligheidseisen geeft.

Wat houdt deze norm concreet in?

  • De bediening dient steeds op 1500mm van de grond te komen.
  • De bediening dient steeds onder spanning te staan door middel van de Child safety steunen.